Σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσουν την κρίση και να βγουν
ωφελημένοι από τις διαφορές τιμών στα σούπερ μάρκετ, οι καταναλωτές
στρέφονται στις έξυπνες αγορές.
Οι διαφορές στις τιμές, σύμφωνα με δημοσίευμα του Έθνους, ξεπερνούν για το ίδιο προϊόν ακόμα και το 100%.
Αυτό προκύπτει από μετρήσεις του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, σύμφωνα με το οποίο οκτώ στους δέκα καταναλωτές επισκέπτονται περισσότερα από ένα κατάστημα σούπερ μάρκετ σε σχέση με την περίοδο πριν από την κρίση προκειμένου να συγκρίνουν και να πετύχουν καλύτερες τιμές.
Αυτό προκύπτει από μετρήσεις του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, σύμφωνα με το οποίο οκτώ στους δέκα καταναλωτές επισκέπτονται περισσότερα από ένα κατάστημα σούπερ μάρκετ σε σχέση με την περίοδο πριν από την κρίση προκειμένου να συγκρίνουν και να πετύχουν καλύτερες τιμές.