24 Φεβρουαρίου 2013

Ήρθε το νέο Seat Leon

Σε 5θυρη έκδοση η τρίτη γενιά του ισπανικού μοντέλου

Πλήρως ανασχεδιασμένο και γεμάτο από καινοτόμες τεχνολογίες, εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας, μοντέρνα συστήματα ψυχαγωγίας με κορυφαία συνδεσιμότητα, το νέο Seat Leon είναι εδώ σε 5θυρη έκδοση, ενώ θα ακολουθήσουν 3θυρη SC το καλοκαίρι και station wagon – Leon ST, από την αρχή της επόμενης χρονιάς.

Το νέο SEAT Leon, προσφέρεται με φουλ γκάμα κινητήrων βενζίνης TSI και πετρελαίου TDI, με εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης, οικονομίας και χαμηλών εκπομπών ρύπων, με όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις να εκπέμπουν κάτω από 140 γρ./χλμ. CO2 και κατά συνέπεια να κυκλοφορούν ελεύθερα καθημερινά στον «Πράσινο Δακτύλιο» της Αθήνας.

Η διαθεσιμότητα των προβολέων full LED για το νέο Leon, αποτελεί μια σημαντική πρωτιά για την Seat στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Σχεδιασμός

Στα 4,26 μ. μήκος, το νέο Leon είναι περίπου 5 εκατοστά πιο κοντό από το προκάτοχο του, αλλά το μεταξόνι;o του έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 6 εκατοστά. Η νέα αυτή φιλοσοφία σχεδιασμού με κοντούς προβόλους, ενισχύει την ισχυρή παρουσία των τροχών στα άκρα του αμαξώματος, ενώ προσφέρει πρακτικά πλεονεκτήματα, όπως ο σημαντικά βελτιωμένος εσωτερικός χώρος ιδιαίτερα για τους πίσω επιβάτες καθώς και ο χώρος αποσκευών των 380 λίτρων (40 περισσότερα από το προηγούμενο).

Η νέα, γωνιακή γραμμή των προβολέων είναι ένα τυπικό χαρακτηριστικό της νέας σχεδιαστικής γραμμής της Seat. Οι προαιρετικοί προβολείς full LED προσδίδουν μία ακόμα πιο χαρακτηριστική εμφάνιση στο εμπρός τμήμα του Leon η οποία ενισχύεται επιπλέον από τα φώτα ημέρας.

Από το πλάι, μιά χαρακτηριστική "Δυναμική Γραμμή" διατρέχει όλο το αμάξωμα, ενώ οι τραπεζοειδείς κολώνες C είναι ένα ακόμη χαρακτηριστικό για το Leon όπως και το τρίτο παράθυρο με ανοδικό σχήμα.

Το εσωτερικό

Ο κομψός εξωτερικός σχεδιασμός του νέου Leon συνεχίζεται και στο εσωτερικό του, με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, μεγάλους αεραγωγούς και νέα καθίσματα.

Το αμάξωμα


Η κατασκευή του νέου Leon βασίστηκε σε μια νέα αρχιτεκτονική οχήματος, που επέτρεψε στους μηχανικούς την τοποθέτηση του εμπρόσθιου άξονα 40 χιλιοστά πιο μπροστά. Το αποτέλεσμα είναι ένα μακρύτερο μεταξόνιο και μία πιο ισορροπημένη κατανομή του φορτίου ανά άξονα – παράγοντες που ωφελούν σημαντικά την άνεση και την σπορ οδηγική συμπεριφορά.

Χάρη στις προηγμένες τεχνικές κατασκευής και στην χρήση ελαφρών υλικών στην κατασκευή του αμαξώματος, το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά 90 κιλά σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση.





Πηγή: sport-fm.gr