Διαθέσιμη είναι από σήμερα η νέα υπηρεσία αναζήτησης της πλατφόρμας
κοινωνικής δικτύωσης Facebook.
Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος του δικτύου, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, η καινούργια μηχανή αναζήτησης, η οποία ονομάζεται Graph Search, θα αξιοποιεί τα δεδομένα των περισσοτέρων του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών του, οι οποίοι έχουν ανεβάσει πάνω από 240 δισ. φωτογραφίες και έχουν κάνει περισσότερες από ένα τρισεκατομμύριο διαπροσωπικές συνδέσεις.
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στην Καλιφόρνια, ο Ζούκερμπεργκ τόνισε ότι η νέα λειτουργία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν πολύ πιο εξειδικευμένες αναζητήσεις -σε σύγκριση με την κλασική αναζήτηση που πραγματοποιούν μέχρι σήμερα με το Google Search ή κάποια άλλη μηχανή- σε όλες τις κατηγορίες περιεχομένου στο οποίο έχουν πρόσβαση μέσα από το προφίλ τους. Με λίγα λόγια, για την αναζήτηση θα αξιοποιούνται ατομικές πληροφορίες, φωτογραφίες, βίντεο, προσωπικές ενημερώσεις καθώς και ενημερώσεις τοποθεσίας.
Το Graph Search δεν είναι τίποτε άλλο από μία μηχανή αναζήτησης στα δεδομένα του Facebook, η οποία μέσα από φίλτρα και παραμέτρους προσφέρει εξειδικευμένες απαντήσεις στον χρήστη για τους υπόλοιπους χρήστες του δικτύου, όπως π.χ. «ποιοι φίλοι μου μένουν σε συγκεκριμένο μέρος» ή «σε ποιους αρέσει μία συγκεκριμένη ταινία», χωρίς όμως να παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα κάθε χρήστη.
Σχετική ανακοίνωση αναρτήθηκε στο newsroom του Facebook, στην οποία μεταξύ άλλων τονίζεται: «Το Graph Search θα εμφανίζεται σαν μία μεγαλύτερη search bar στην κορυφή κάθε σελίδας. Όταν αναζητείτε κάτι, η αναζήτηση όχι απλά καθορίζει τα αποτελέσματα που λαμβάνετε, αλλά αποτελεί και τον τίτλο της σελίδας».
Να σημειωθεί ότι η εν λόγω υπηρεσία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τον εντοπισμό του ιδανικού υποψηφίου για μια θέση εργασίας.
Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος του δικτύου, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, η καινούργια μηχανή αναζήτησης, η οποία ονομάζεται Graph Search, θα αξιοποιεί τα δεδομένα των περισσοτέρων του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών του, οι οποίοι έχουν ανεβάσει πάνω από 240 δισ. φωτογραφίες και έχουν κάνει περισσότερες από ένα τρισεκατομμύριο διαπροσωπικές συνδέσεις.
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στην Καλιφόρνια, ο Ζούκερμπεργκ τόνισε ότι η νέα λειτουργία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν πολύ πιο εξειδικευμένες αναζητήσεις -σε σύγκριση με την κλασική αναζήτηση που πραγματοποιούν μέχρι σήμερα με το Google Search ή κάποια άλλη μηχανή- σε όλες τις κατηγορίες περιεχομένου στο οποίο έχουν πρόσβαση μέσα από το προφίλ τους. Με λίγα λόγια, για την αναζήτηση θα αξιοποιούνται ατομικές πληροφορίες, φωτογραφίες, βίντεο, προσωπικές ενημερώσεις καθώς και ενημερώσεις τοποθεσίας.
Το Graph Search δεν είναι τίποτε άλλο από μία μηχανή αναζήτησης στα δεδομένα του Facebook, η οποία μέσα από φίλτρα και παραμέτρους προσφέρει εξειδικευμένες απαντήσεις στον χρήστη για τους υπόλοιπους χρήστες του δικτύου, όπως π.χ. «ποιοι φίλοι μου μένουν σε συγκεκριμένο μέρος» ή «σε ποιους αρέσει μία συγκεκριμένη ταινία», χωρίς όμως να παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα κάθε χρήστη.
Σχετική ανακοίνωση αναρτήθηκε στο newsroom του Facebook, στην οποία μεταξύ άλλων τονίζεται: «Το Graph Search θα εμφανίζεται σαν μία μεγαλύτερη search bar στην κορυφή κάθε σελίδας. Όταν αναζητείτε κάτι, η αναζήτηση όχι απλά καθορίζει τα αποτελέσματα που λαμβάνετε, αλλά αποτελεί και τον τίτλο της σελίδας».
Να σημειωθεί ότι η εν λόγω υπηρεσία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τον εντοπισμό του ιδανικού υποψηφίου για μια θέση εργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.