Η Kia Motors εξέπληξε τους επισκέπτες στο 9ο Διεθνές Σαλόνι
Αυτοκινήτου της Κορέας με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου πρωτότυπου
αυτοκινήτου της «CUB».
Σχεδιασμένο στο στούντιο της Kia στη Σεούλ, υπό την
καθοδήγηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Σχεδιασμού, Peter Schreyer, το
CUB είναι λιγότερο από τέσσερα μέτρα σε μήκος, οι πόρτες του ανοίγουν
αντικριστά (οι πίσω πόρτες προς τα πίσω) δημιουργώντας ένα εσωτερικό που
διαθέτει «πρόσβαση σε όλες τις περιοχές» και με την απουσία της
παραδοσιακής μεσαίας κολώνας, προσφέρει άριστη πρόσβαση στην πολυτελή
καμπίνα.
«Το νέο Kia CUB είναι ένα συμπαγές, τετράθυρο κουπέ που δημιουργήθηκε με σαφή προσανατολισμό τις οδηγικές επιδόσεις και την πρακτικότητα» σχολιάζει ο Thomas Oh, Senior Executive Vice President and COO της Kia Motors Corporation. «Σχεδιασμένο για να προσελκύσει τους πρωτοποριακούς κατοίκους των αστικών κέντρων, το CUB διαθέτει μία άνετη τετραθέσια καμπίνα, η οποία δημιουργεί μια ευχάριστη αίσθηση στους επιβάτες του αυτοκινήτου."
Το εξωτερικό στυλ του CUB τονίζει ότι είναι κομψό και μικρό, με χαρούμενη εμφάνιση και τολμηρό χαρακτήρα. Τα χαρακτηριστικά σχεδιασμού που δημιουργήθηκαν από τον Peter Schreyer για το πρωτότυπο της Kia το 2007 το Kee 2+2 επανεξετάστηκαν σε νέα μορφή. Η μύτη του CUB έχει ένα ευρύ κάλυμμα γύρω από το «στόμα» και υπάρχει ένα «βύθισμα» στην κορυφή του παρμπρίζ - ένα μοτίβο που εμφανίζεται στα μοντέλα Optima, Sportage και Cadenza. Η μάσκα είναι ρηχή ενσωματώνοντας τους αεραγωγούς τονίζει το χρώμα του αμαξώματος.
Οι προβολείς του είναι τεχνολογίας LED δύο σημείων - παρόμοιοι με εκείνους της ναυαρχίδας της Kia, του Quoris. Μεγάλες ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών συμπληρώνουν τα τόξα των τροχών ενώ οι εμπρός πόρτες έχουν αεροδυναμικά «πτερύγια» στο επίπεδο των μαρσπιέ εκσυγχρονίζοντας τις πλευρές του CUB.
Στο πίσω μέρος, τα LED πίσω φώτα ολοκληρώνουν την premium αίσθηση του εξωτερικού ενώ η αίσθηση που προέρχεται από τη μύτη του πρωτότυπου Kee είναι να τονισθεί το πλάτος του οχήματος.
Το χυτό εξωτερικό, τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο, οι καθρέπτες με την ελάχιστη αντίσταση, οι λαβές θυρών αυτόματης αφής, υπόσχονται πολύ χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση. Η δίχρωμη βαφή με σπορ πινελιές υποδηλώνει τις υψηλές αποδόσεις του CUB, και την επιβλητική του στάση.
Τετραθέσια καμπίνα πολυτελείας
Με τέσσερα ατομικά καθίσματα, το εσωτερικό του CUB διαθέτει μια μοναδική ατμόσφαιρα. Η καμπίνα δημιουργεί την αίσθηση ενός πολυτελούς κουπέ. Γύρω από τα καθίσματα, στα υποβραχιόνια των θυρών και στο τιμόνι έχει μαύρο δέρμα με κίτρινες αποχρώσεις.
Ο σχεδιασμός του πίνακα οργάνων είναι εμπνευσμένος από τα μάτια ενός άγριου ζώου. Η κεντρική κονσόλα έχει μίνιμαλ σχεδίαση με αεραγωγό που ελέγχεται από αισθητήρα αφής. Για επιπλέον ασφάλεια, η στεφάνη του τιμονιού είναι σε θέση να παρακολουθεί τους βιορυθμούς του οδηγού.
Όπως συμβαίνει στο τιμόνι, έτσι και το σύστημα πληροφόρησης (Driving Information System) μπορεί να ελεγχτεί από μια ειδική κάμερα που παρακολουθεί τις κινήσεις του οδηγού, παρέχoντας εύκολη λειτουργία κατά την οδήγηση. Με απλές, συγκεκριμένες κινήσεις, οι οδηγοί μπορούν να πλοηγηθούν στο μενού της κεντρικής οθόνης. Λόγω της υψηλής απόδοσης του CUB, υπάρχει ένα υποπόδιο στο χώρο του συνοδηγού.
Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 204 PS
Το CUB διαθέτει τον νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6-λίτρων GDI (άμεσου ψεκασμού βενζίνης) – που πρόσφατα τοποθετήθηκε στο νέο Kia pro_cee'd GT και GT cee'd.
Εξοπλισμένο με ένα υπερσυμπιεστή twin-scroll και με ενισχυμένα εσωτερικά εξαρτήματα, ο νέος κινητήρας παράγει 51% περισσότερη ισχύ (204 PS) και 60% περισσότερη ροπή (265 Nm) σε σχέση με τον συνηθισμένο 1,6lt κινητήρα. Αυτός ο κινητήρας δίνει τη δυνατότητα και στα δύο ευρωπαϊκά μοντέλα GT της Kia, με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, να επιταχύνουν στα 100 kph σε 7,7 δευτερόλεπτα και να φτάσουνι την τελική ταχύτητα των 230 χλμ. την ώρα.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για να τεθεί το Kia CUB σε μαζική παραγωγή.
«Το νέο Kia CUB είναι ένα συμπαγές, τετράθυρο κουπέ που δημιουργήθηκε με σαφή προσανατολισμό τις οδηγικές επιδόσεις και την πρακτικότητα» σχολιάζει ο Thomas Oh, Senior Executive Vice President and COO της Kia Motors Corporation. «Σχεδιασμένο για να προσελκύσει τους πρωτοποριακούς κατοίκους των αστικών κέντρων, το CUB διαθέτει μία άνετη τετραθέσια καμπίνα, η οποία δημιουργεί μια ευχάριστη αίσθηση στους επιβάτες του αυτοκινήτου."
Το εξωτερικό στυλ του CUB τονίζει ότι είναι κομψό και μικρό, με χαρούμενη εμφάνιση και τολμηρό χαρακτήρα. Τα χαρακτηριστικά σχεδιασμού που δημιουργήθηκαν από τον Peter Schreyer για το πρωτότυπο της Kia το 2007 το Kee 2+2 επανεξετάστηκαν σε νέα μορφή. Η μύτη του CUB έχει ένα ευρύ κάλυμμα γύρω από το «στόμα» και υπάρχει ένα «βύθισμα» στην κορυφή του παρμπρίζ - ένα μοτίβο που εμφανίζεται στα μοντέλα Optima, Sportage και Cadenza. Η μάσκα είναι ρηχή ενσωματώνοντας τους αεραγωγούς τονίζει το χρώμα του αμαξώματος.
Οι προβολείς του είναι τεχνολογίας LED δύο σημείων - παρόμοιοι με εκείνους της ναυαρχίδας της Kia, του Quoris. Μεγάλες ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών συμπληρώνουν τα τόξα των τροχών ενώ οι εμπρός πόρτες έχουν αεροδυναμικά «πτερύγια» στο επίπεδο των μαρσπιέ εκσυγχρονίζοντας τις πλευρές του CUB.
Στο πίσω μέρος, τα LED πίσω φώτα ολοκληρώνουν την premium αίσθηση του εξωτερικού ενώ η αίσθηση που προέρχεται από τη μύτη του πρωτότυπου Kee είναι να τονισθεί το πλάτος του οχήματος.
Το χυτό εξωτερικό, τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο, οι καθρέπτες με την ελάχιστη αντίσταση, οι λαβές θυρών αυτόματης αφής, υπόσχονται πολύ χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση. Η δίχρωμη βαφή με σπορ πινελιές υποδηλώνει τις υψηλές αποδόσεις του CUB, και την επιβλητική του στάση.
Τετραθέσια καμπίνα πολυτελείας
Με τέσσερα ατομικά καθίσματα, το εσωτερικό του CUB διαθέτει μια μοναδική ατμόσφαιρα. Η καμπίνα δημιουργεί την αίσθηση ενός πολυτελούς κουπέ. Γύρω από τα καθίσματα, στα υποβραχιόνια των θυρών και στο τιμόνι έχει μαύρο δέρμα με κίτρινες αποχρώσεις.
Ο σχεδιασμός του πίνακα οργάνων είναι εμπνευσμένος από τα μάτια ενός άγριου ζώου. Η κεντρική κονσόλα έχει μίνιμαλ σχεδίαση με αεραγωγό που ελέγχεται από αισθητήρα αφής. Για επιπλέον ασφάλεια, η στεφάνη του τιμονιού είναι σε θέση να παρακολουθεί τους βιορυθμούς του οδηγού.
Όπως συμβαίνει στο τιμόνι, έτσι και το σύστημα πληροφόρησης (Driving Information System) μπορεί να ελεγχτεί από μια ειδική κάμερα που παρακολουθεί τις κινήσεις του οδηγού, παρέχoντας εύκολη λειτουργία κατά την οδήγηση. Με απλές, συγκεκριμένες κινήσεις, οι οδηγοί μπορούν να πλοηγηθούν στο μενού της κεντρικής οθόνης. Λόγω της υψηλής απόδοσης του CUB, υπάρχει ένα υποπόδιο στο χώρο του συνοδηγού.
Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 204 PS
Το CUB διαθέτει τον νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6-λίτρων GDI (άμεσου ψεκασμού βενζίνης) – που πρόσφατα τοποθετήθηκε στο νέο Kia pro_cee'd GT και GT cee'd.
Εξοπλισμένο με ένα υπερσυμπιεστή twin-scroll και με ενισχυμένα εσωτερικά εξαρτήματα, ο νέος κινητήρας παράγει 51% περισσότερη ισχύ (204 PS) και 60% περισσότερη ροπή (265 Nm) σε σχέση με τον συνηθισμένο 1,6lt κινητήρα. Αυτός ο κινητήρας δίνει τη δυνατότητα και στα δύο ευρωπαϊκά μοντέλα GT της Kia, με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, να επιταχύνουν στα 100 kph σε 7,7 δευτερόλεπτα και να φτάσουνι την τελική ταχύτητα των 230 χλμ. την ώρα.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για να τεθεί το Kia CUB σε μαζική παραγωγή.