Το πρώτο αυτοκίνητο που κινείται με φυσικό αέριο ή e-gas (το καύσιμο
που παράγει η Audi στο εργοστάσιο της), είναι έτοιμη να λανσάρει η
γερμανική φίρμα. Πρόκειται για το A3 Sportback g-tron, το οποίο θα είναι
διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στα τέλη του έτους.
Το αυτοκίνητο εκτός από το ντεπόζιτο βενζίνης, φέρει δύο ακόμα, χωρητικότητας επτά κιλών έκαστος, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ειδικά υλικά προς όφελος της ασφάλειας. Η αυτονομία του οχήματος με αποκλειστική χρήση φυσικού αερίου ή συνθετικού μεθανίου e-gas, φθάνει τα 400 χιλιόμετρα και με τη βοήθεια της βενζίνης τα 1.300 χιλιόμετρα.
Οι επιδόσεις παραμένουν ίδιες με οποιοδήποτε καύσιμο
Ο βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI έχει τροποποιηθεί, αποδίδοντας 110 ίππους, με τα 0-100 να έρχονται σε 11 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Κατά την εκκίνηση λειτουργεί με βενζίνη και λίγο μετά γυρνά αυτόματα στα εναλλακτικά καύσιμα. Η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου είναι 3,5 κιλά ανά 100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 95 γρ./χλμ.
Στο εσωτερικό φέρει διαφορετικό πίνακα οργάνων, ώστε ο οδηγός να μπορεί να ελέγχει τη στάθμη κάθε ρεζερβουάρ, τη μέση κατανάλωση και την αυτονομία.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Το αυτοκίνητο εκτός από το ντεπόζιτο βενζίνης, φέρει δύο ακόμα, χωρητικότητας επτά κιλών έκαστος, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ειδικά υλικά προς όφελος της ασφάλειας. Η αυτονομία του οχήματος με αποκλειστική χρήση φυσικού αερίου ή συνθετικού μεθανίου e-gas, φθάνει τα 400 χιλιόμετρα και με τη βοήθεια της βενζίνης τα 1.300 χιλιόμετρα.
Οι επιδόσεις παραμένουν ίδιες με οποιοδήποτε καύσιμο
Ο βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI έχει τροποποιηθεί, αποδίδοντας 110 ίππους, με τα 0-100 να έρχονται σε 11 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Κατά την εκκίνηση λειτουργεί με βενζίνη και λίγο μετά γυρνά αυτόματα στα εναλλακτικά καύσιμα. Η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου είναι 3,5 κιλά ανά 100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 95 γρ./χλμ.
Στο εσωτερικό φέρει διαφορετικό πίνακα οργάνων, ώστε ο οδηγός να μπορεί να ελέγχει τη στάθμη κάθε ρεζερβουάρ, τη μέση κατανάλωση και την αυτονομία.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος