Στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια της
ευρωπαϊκής έκδοσης του Ford EcoSport. Πρόκειται για το νέο όχημα
ελευθέρου χρόνου της μάρκας που όπως φαίνεται ταιριάζει… γάντι με την
ελληνική πραγματικότητα εξαιτίας του κινητήρα που θα «φορά».
Και αυτό διότι το μόλις 1.0 λίτρου μηχανικό σύνολο αποδίδει 120 ίππους και προσφέρει όχι μόνο καλές επιδόσεις αλλά και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον δεν θα βάζει στο μάτι της… εφορίας των μελλοντικό ιδιοκτήτη αφού στην Ελλάδα όσο περισσότερα κυβικά έχει ένα αυτοκίνητο τόσο πιο ευάλωτο είναι σε φόρους (ασχέτως κόστους).
Το Ecosport θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του έτους και με ένα κινητήρα diesel 1.6 λίτρων με απόδοση 95 ίππους. Περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές στην έκθεση της Γενεύης σε λίγες ημέρες.
Με κινητήρα 1.0 λίτρου, το EcoSport έχει λόγο... ύπαρξης στην ελληνική αγορά
Η πίσω όψη του μοντέλου με κύριο χαρακτηριστικό την ρεζέρβα τοποθετημένη πάνω στην πόρτα
Το εσωτερικό του νέου Ford EcoSport δεν διαφέρει σημαντικά από τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Και αυτό διότι το μόλις 1.0 λίτρου μηχανικό σύνολο αποδίδει 120 ίππους και προσφέρει όχι μόνο καλές επιδόσεις αλλά και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον δεν θα βάζει στο μάτι της… εφορίας των μελλοντικό ιδιοκτήτη αφού στην Ελλάδα όσο περισσότερα κυβικά έχει ένα αυτοκίνητο τόσο πιο ευάλωτο είναι σε φόρους (ασχέτως κόστους).
Το Ecosport θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του έτους και με ένα κινητήρα diesel 1.6 λίτρων με απόδοση 95 ίππους. Περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές στην έκθεση της Γενεύης σε λίγες ημέρες.
Με κινητήρα 1.0 λίτρου, το EcoSport έχει λόγο... ύπαρξης στην ελληνική αγορά
Η πίσω όψη του μοντέλου με κύριο χαρακτηριστικό την ρεζέρβα τοποθετημένη πάνω στην πόρτα
Το εσωτερικό του νέου Ford EcoSport δεν διαφέρει σημαντικά από τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης