Στην 83η Έκθεση της Γενεύης η Peugeot παρουσιάζει όλα τα πλεονεκτήματά
της. Η εταιρία αποκαλύπτει το 2008, εκθέτει τη φιλόδοξη γκάμα του 208
και εκφράζει την έμπνευσή της με το Onyx. Τα υβριδικά συστήματα diesel
HYbrid4, 2008 HYbrid Air και το πρόγραμμα 208 HYbrid FE επιβεβαιώνουν
την πρωτοπορία στην τεχνολογία και στην προστασία του περιβάλλοντος.
Στην Ευρώπη, στην Κίνα και στην Λατινική Αμερική, μηχανικοί και σχεδιαστές συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν το αστικό crossover 2008, που συνθέτει την εμπειρία της μάρκας στα αυτοκίνητα πόλης και στην τεχνογνωσία της στα crossover, με απόδειξη την επιτυχία του 3008 με πάνω από 440.000 πωλήσεις.
Με μια πρωτότυπη προσφορά στην κατηγορία Β, το 2008 καλείται να κατακτήσει νέους πελάτες σε τρεις ηπείρους, συμμετέχοντας στη δυναμική διεθνοποίηση της μάρκας, που το 2012 σημείωσε μια σημαντική πρόοδο.
Το 2008 είναι ένα συμπαγές crossover (4,16μ), ευέλικτο, πολλαπλών χρήσεων, με εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, που απευθύνεται στους νέους στο Σάο Πάολο ή στην Σαγκάη, στο Παρίσι, στην Κουάλα Λουμπούρ ή στη Μόσχα, που κινούνται στη πόλη, αλλά επιδιώκουν και τις αποδράσεις, συνδυάζοντας την οδική ευχαρίστηση και το σεβασμό προς το περιβάλλον.
Σε αρμονία με το δυναμισμό που αποπνέει το προφίλ του, το 2008 κρύβει κάτω από το καπό του κινητήρες τελευταίας γενιάς, με χαμηλές καταναλώσεις: με κινητήρες diesel e-HDi και 3κύλινδρους βενζίνης, το αστικό crossover Peugeot εκπέμπει CO2 από 98g/km .
Η οδηγική ευχαρίστηση είναι εδώ.
Το 208 XY εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης και diesel
e-HDi, αθόρυβους στη λειτουργία και με ιπποδυνάμεις από 92 έως 155
ίππους.
Το 208 GTi εξοπλίζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1.6ΤΗΡ 200 ίππων, που συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 «κοντών» σχέσεων και με εκπομπές CO2 στα139g/km.
Στην αγωνιστική του έκδοση, για ράλι ή για αγώνες σε πίστες, το 208 γνώρισε μια μεγάλη εμπορική επιτυχία ενώ ήδη κατέκτησε τις πρώτες του διακρίσεις, με το 1-2 στο Ράλι Μόντε Κάρλο 2013 (208 R2) στην κατηγορία του.
Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει στη Γενεύη για το 208 στην κατηγορία R5. Ta αγωνιστικά γονίδια της Peugeot αποκαλύπτονται μέσα από το όνομά του: 208T16.
Με σκοπό να διαδεχτεί το 207 Super 2008, το 208Τ16 πραγματοποιεί ήδη τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμών, με στόχο να καθιερωθεί σαν ένα όπλο στην κατάκτηση εθνικών και διεθνών πρωταθλημάτων.
H Peugeot συνεχίζει να καινοτομεί.
Με την τεχνολογία HYbrid Air, σημείο κλειδί στο στόχο των 2Lt/100 km, η Peugeot αναδεικνύεται για μια ακόμα φορά πρωτοπόρος. To 2008 είναι η βάση αυτού του νέου συστήματος κίνησης, που συνδυάζει κινητήρα βενζίνης και συμπιεσμένο αέρα, σε μια τεχνολογία χαμηλού κόστους που θα εφαρμοστεί από το 2016 σε επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα των κατηγοριών “Β” και “C”.
To 2008 HYbrid Air συνδυάζει δύο τύπους ενέργειας για να πετύχει το καλύτερο αποτέλεσμα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης: συμπιεσμένο αέρα, προερχόμενο από την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και την επιβράδυνση, που θα υποβοηθήσει ή θα αντικαταστήσει τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης τελευταίας γενιάς, σε συγκεκριμένες φάσεις λειτουργίας.
Το σύστημα, αναφορικά με το συμπιεσμένο αέρα, αποτελείται από ένα δοχείο υψηλής πίεσης στο κεντρικό τούνελ, από ένα δοχείο χαμηλής πίεσης στο χώρο του πίσω άξονα και από ένα γκρουπ κινητήρα/αντλίας μηχανικά συνδεδεμένο με τη μετάδοση. Το υβριδικό σύστημα HYbrid Air διατηρεί την άνεση και την πρακτικότητα του οχήματος ενώ παρέχει στον οδηγό τρεις τρόπους λειτουργίας: Air (ZEV – Zero Emission Vehicle), βενζίνη, καθώς και συνδυασμό των δύο.
Με την έκδοση 208 HYbrid FΕ, η Peugeot και η Total, συνέταιροι από το 1995, ένωσαν την τεχνογνωσία τους σε ένα φιλόδοξο σχέδιο που συνδυάζει χαμηλές εκπομπές και οδική απόλαυση. Το 208 HYbrid FΕ θα εκπέμπει μόνο 49 g/km CO2, δηλαδή 2 φορές λιγότερο από το ήδη ιδιαιτέρως αποδοτικό 208 1.0 VTi, αλλά με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8’’, όπως το 208 GTi …
Πολλές διαφορετικές λύσεις θα εφαρμοστούν: μέγιστη αεροδυναμική απόδοση, μείωση βάρους κατά 200 κιλά με τη ευρεία χρήση συνθετικών υλικών και carbon, υβριδικό σύστημα με έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης με κιβώτιο ταχυτήτων pilotée, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτρικό κινητήρα και μια μπαταρία προερχόμενη από το αγωνιστικό 908, ειδικά λάδια από την Total Lubrifiant208.
Η έκδοση HYbrid FΕ θα διαθέτει αναρτήσεις από συνθετικά υλικά, ενώ τα ελαστικά και οι ζάντες, ειδικά σχεδιασμένα, θα μειώνουν την αντίσταση κύλισης.
Onyx: έμπνευση
Με μεγάλη παράδοση στα super-cars η Peugeot, το Onyx θα είναι εκεί για να εξάψει την φαντασία των επισκεπτών.
Κάτω από τη ριζοσπαστική σιλουέτα των 4,65m, με τροχούς διαστάσεων 20’’, το Onyx κρύβει την καρδιά ενός αθλητή: τοποθετημένος στο κέντρο, στο σκελετό από ανθρακονήματα, ο κινητήρας V8 HDi 3,7λίτρων αποδίδει 600 ίππους και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, σειριακό. Τέλος οι αναρτήσεις προέρχονται από τον κόσμο των αγωνιστικών αυτοκίνητων της εταιρίας.
Το αμάξωμα συνδυάζει χρώματα και υλικά: χαλκός για τα φτερά και τις πόρτες, μαύρα ανθρακονήματα για τα υπόλοιπα μέρη.
Πλαισιωμένη από αλουμινένια τόξα, η γυάλινη οροφή με τη διπλή καμπύλη, αποκαλύπτει τα ανθρακονήματα του αμαξώματος και το εσωτερικό του πρωτότυπου. Η θέση οδήγησης έχει στο στόχο την πλήρη ενσωμάτωση του οδηγού στο αυτοκίνητο. Με το Onyx, η Peugeot συνεχίζει την αναζήτηση νέων υλικών: υλικό «Newspaper Wood», παράγεται από ανακυκλωμένες και συμπιεσμένες εφημερίδες και καλύπτει το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.
Ανάμεσα στα 31 οχήματα παραγωγής και concept-cars, σε
2700τ.μ., οι 700.000 επισκέπτες που αναμένονται μπορούν να ανακαλύψουν
το 2008 σε επτά αντίτυπα, αντιπροσωπευτικά της προσφοράς του αστικού
crossover της Peugeot.
Peugeot 2008: το αστικό crossover Στην Ευρώπη, στην Κίνα και στην Λατινική Αμερική, μηχανικοί και σχεδιαστές συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν το αστικό crossover 2008, που συνθέτει την εμπειρία της μάρκας στα αυτοκίνητα πόλης και στην τεχνογνωσία της στα crossover, με απόδειξη την επιτυχία του 3008 με πάνω από 440.000 πωλήσεις.
Με μια πρωτότυπη προσφορά στην κατηγορία Β, το 2008 καλείται να κατακτήσει νέους πελάτες σε τρεις ηπείρους, συμμετέχοντας στη δυναμική διεθνοποίηση της μάρκας, που το 2012 σημείωσε μια σημαντική πρόοδο.
Το 2008 είναι ένα συμπαγές crossover (4,16μ), ευέλικτο, πολλαπλών χρήσεων, με εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, που απευθύνεται στους νέους στο Σάο Πάολο ή στην Σαγκάη, στο Παρίσι, στην Κουάλα Λουμπούρ ή στη Μόσχα, που κινούνται στη πόλη, αλλά επιδιώκουν και τις αποδράσεις, συνδυάζοντας την οδική ευχαρίστηση και το σεβασμό προς το περιβάλλον.
Σε αρμονία με το δυναμισμό που αποπνέει το προφίλ του, το 2008 κρύβει κάτω από το καπό του κινητήρες τελευταίας γενιάς, με χαμηλές καταναλώσεις: με κινητήρες diesel e-HDi και 3κύλινδρους βενζίνης, το αστικό crossover Peugeot εκπέμπει CO2 από 98g/km .
Το 208 GTi εξοπλίζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1.6ΤΗΡ 200 ίππων, που συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 «κοντών» σχέσεων και με εκπομπές CO2 στα139g/km.
Στην αγωνιστική του έκδοση, για ράλι ή για αγώνες σε πίστες, το 208 γνώρισε μια μεγάλη εμπορική επιτυχία ενώ ήδη κατέκτησε τις πρώτες του διακρίσεις, με το 1-2 στο Ράλι Μόντε Κάρλο 2013 (208 R2) στην κατηγορία του.
Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει στη Γενεύη για το 208 στην κατηγορία R5. Ta αγωνιστικά γονίδια της Peugeot αποκαλύπτονται μέσα από το όνομά του: 208T16.
Με σκοπό να διαδεχτεί το 207 Super 2008, το 208Τ16 πραγματοποιεί ήδη τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμών, με στόχο να καθιερωθεί σαν ένα όπλο στην κατάκτηση εθνικών και διεθνών πρωταθλημάτων.
H Peugeot συνεχίζει να καινοτομεί.
Με την τεχνολογία HYbrid Air, σημείο κλειδί στο στόχο των 2Lt/100 km, η Peugeot αναδεικνύεται για μια ακόμα φορά πρωτοπόρος. To 2008 είναι η βάση αυτού του νέου συστήματος κίνησης, που συνδυάζει κινητήρα βενζίνης και συμπιεσμένο αέρα, σε μια τεχνολογία χαμηλού κόστους που θα εφαρμοστεί από το 2016 σε επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα των κατηγοριών “Β” και “C”.
To 2008 HYbrid Air συνδυάζει δύο τύπους ενέργειας για να πετύχει το καλύτερο αποτέλεσμα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης: συμπιεσμένο αέρα, προερχόμενο από την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και την επιβράδυνση, που θα υποβοηθήσει ή θα αντικαταστήσει τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης τελευταίας γενιάς, σε συγκεκριμένες φάσεις λειτουργίας.
Το σύστημα, αναφορικά με το συμπιεσμένο αέρα, αποτελείται από ένα δοχείο υψηλής πίεσης στο κεντρικό τούνελ, από ένα δοχείο χαμηλής πίεσης στο χώρο του πίσω άξονα και από ένα γκρουπ κινητήρα/αντλίας μηχανικά συνδεδεμένο με τη μετάδοση. Το υβριδικό σύστημα HYbrid Air διατηρεί την άνεση και την πρακτικότητα του οχήματος ενώ παρέχει στον οδηγό τρεις τρόπους λειτουργίας: Air (ZEV – Zero Emission Vehicle), βενζίνη, καθώς και συνδυασμό των δύο.
Με την έκδοση 208 HYbrid FΕ, η Peugeot και η Total, συνέταιροι από το 1995, ένωσαν την τεχνογνωσία τους σε ένα φιλόδοξο σχέδιο που συνδυάζει χαμηλές εκπομπές και οδική απόλαυση. Το 208 HYbrid FΕ θα εκπέμπει μόνο 49 g/km CO2, δηλαδή 2 φορές λιγότερο από το ήδη ιδιαιτέρως αποδοτικό 208 1.0 VTi, αλλά με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8’’, όπως το 208 GTi …
Πολλές διαφορετικές λύσεις θα εφαρμοστούν: μέγιστη αεροδυναμική απόδοση, μείωση βάρους κατά 200 κιλά με τη ευρεία χρήση συνθετικών υλικών και carbon, υβριδικό σύστημα με έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης με κιβώτιο ταχυτήτων pilotée, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτρικό κινητήρα και μια μπαταρία προερχόμενη από το αγωνιστικό 908, ειδικά λάδια από την Total Lubrifiant208.
Η έκδοση HYbrid FΕ θα διαθέτει αναρτήσεις από συνθετικά υλικά, ενώ τα ελαστικά και οι ζάντες, ειδικά σχεδιασμένα, θα μειώνουν την αντίσταση κύλισης.
Κάτω από τη ριζοσπαστική σιλουέτα των 4,65m, με τροχούς διαστάσεων 20’’, το Onyx κρύβει την καρδιά ενός αθλητή: τοποθετημένος στο κέντρο, στο σκελετό από ανθρακονήματα, ο κινητήρας V8 HDi 3,7λίτρων αποδίδει 600 ίππους και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, σειριακό. Τέλος οι αναρτήσεις προέρχονται από τον κόσμο των αγωνιστικών αυτοκίνητων της εταιρίας.
Το αμάξωμα συνδυάζει χρώματα και υλικά: χαλκός για τα φτερά και τις πόρτες, μαύρα ανθρακονήματα για τα υπόλοιπα μέρη.
Πλαισιωμένη από αλουμινένια τόξα, η γυάλινη οροφή με τη διπλή καμπύλη, αποκαλύπτει τα ανθρακονήματα του αμαξώματος και το εσωτερικό του πρωτότυπου. Η θέση οδήγησης έχει στο στόχο την πλήρη ενσωμάτωση του οδηγού στο αυτοκίνητο. Με το Onyx, η Peugeot συνεχίζει την αναζήτηση νέων υλικών: υλικό «Newspaper Wood», παράγεται από ανακυκλωμένες και συμπιεσμένες εφημερίδες και καλύπτει το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.