28 Φεβρουαρίου 2013

Ηράκλειο Αττικής: Ηλεκτρονική διαχείριση αιτημάτων πολιτών

Από τον Οκτώβριο του 2012 στον δήμο Ηρακλείου λειτουργεί το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης αιτημάτων με σκοπό την εξασφάλιση της καλύτερης λειτουργίας των υπηρεσιών Καθαριότητας και Πρασίνου.

Μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 2.437 αιτήματα δημοτών.

Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να καλέσουν στο 15277 για να καταθέσουν το αίτημά τους.


Όλα τα τηλεφωνικά αιτήματα καταχωρούνται από τους υπαλλήλους τους δήμου στο σύστημα. Κατά την διαδικασία καταγραφής, δίνεται ο αριθμός του αιτήματός και ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για την εξέλιξη υλοποίησής του.

Όπως ανακοινώνεται από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, σύντομα θα υπάρχει η  δυνατότητα να καταχωρείτε το αίτημα διαδικτυακά με τον εξής τρόπο.

Στην νέα ιστοσελίδα του δήμου αφού δημιουργήσει ο ενδιαφερόμενος τον προσωπικό λογαριασμό του θα μπορεί να καταχωρεί καθημερινά και όλο το 24ωρο τα αιτήματά του και να παρακολουθείτε τα στάδια επίλυσής από το λογαριασμό σας σε πραγματικό χρόνο.

Επίσης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν ένα αίτημα μέσω Fax, στέλνοντάς το στο
210 2716637 αναγράφοντας το ονοματεπώνυμο, το είδος του αιτήματος και τη διεύθυνση που βρίσκεται το προς επίλυση θέμα και αυτό θα καταγραφεί στο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων.

Τέλος τα αιτήματα μπορούν να διατυπωθούν και με επίσκεψη στο Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη, που βρίσκεται στον πρώτο όροφο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Δίπλα από τα ΚΕΠ) και να καταθούν στους υπαλλήλους του γραφείου. Το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη λειτουργεί καθημερινά από τις 9:00 μέχρι τις 15:00.