O μεγαλύτερος πελάτης των τηλεπικοινωνιών στη χώρα, το δημόσιο,
διαπραγματεύεται, για πρώτη φορά τη μείωση των δαπανών των
Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών του.
Ήδη σήμερα Τρίτη πραγματοποιήθηκε η 1η συνεδρίαση της Ομάδας Εργασίας για τη μείωση των δαπανών των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών του Ελληνικού Δημοσίου, η οποία συστάθηκε με απόφαση της Επιτροπής Συντονισμού της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Την ομάδα αποτελούν στελέχη των συναρμοδίων Υπουργείων, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών (Γενικό Λογιστήριο του Κράτους).
Στη συνεδρίαση κλήθηκαν και συμμετείχαν εκπρόσωποι όλων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων της χώρας. Κατά την έναρξη της συνεδρίασης ο υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μανούσος Βολουδάκης τόνισε την ανάγκη να μειωθεί το κόστος παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών προς το δημόσιο, χωρίς απώλεια του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η Ομάδα Εργασίας θα διαμορφώσει ένα κοινά αποδεκτό πλαίσιο άθροισης της ζήτησης υπηρεσιών από πλευράς του δημοσίου, επικαιροποίηση των στοιχείων των φορέων του, καθώς και των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών που παρέχονται σήμερα σε αυτούς. Στη συνέχεια τα στοιχεία αυτά θα χρησιμοποιηθούν για την επαναδιαπραγμάτευση συμβάσεων και τελών.
Ήδη σήμερα Τρίτη πραγματοποιήθηκε η 1η συνεδρίαση της Ομάδας Εργασίας για τη μείωση των δαπανών των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών του Ελληνικού Δημοσίου, η οποία συστάθηκε με απόφαση της Επιτροπής Συντονισμού της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Την ομάδα αποτελούν στελέχη των συναρμοδίων Υπουργείων, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών (Γενικό Λογιστήριο του Κράτους).
Στη συνεδρίαση κλήθηκαν και συμμετείχαν εκπρόσωποι όλων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων της χώρας. Κατά την έναρξη της συνεδρίασης ο υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μανούσος Βολουδάκης τόνισε την ανάγκη να μειωθεί το κόστος παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών προς το δημόσιο, χωρίς απώλεια του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η Ομάδα Εργασίας θα διαμορφώσει ένα κοινά αποδεκτό πλαίσιο άθροισης της ζήτησης υπηρεσιών από πλευράς του δημοσίου, επικαιροποίηση των στοιχείων των φορέων του, καθώς και των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών που παρέχονται σήμερα σε αυτούς. Στη συνέχεια τα στοιχεία αυτά θα χρησιμοποιηθούν για την επαναδιαπραγμάτευση συμβάσεων και τελών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.