Ο Ιωάννης Γιαννακούλης και ο Αλέξανδρος Καμπής δηλώνουν ότι μετά τον διαγωνισμό θέλουν να συνεχιστεί η προσπάθειά τους και γι' αυτό θα κληροδοτήσουν το Ushare.gr σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα
Φαντασία, ταλέντο, σκληρή δουλειά και κοινωνική ευαισθησία. Αυτά χαρακτηρίζουν 16 μαθητές του λυκείου της Σχολής Μωραΐτη, οι οποίοι αύριο θα λάβουν μέρος στον διαγωνισμό «Trade Fair 2013», που διοργανώνει το Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων» με τη συμμετοχή δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων από όλη τη χώρα και θα γίνει στις εγκαταστάσεις του μη κερδοσκοπικού ινστιτούτου τεχνολογίας ΑΙΤ στην Παιανία Αττικής.
Η ιδέα του διαγωνισμού είναι οι μαθητές να δημιουργήσουν μια εικονική επιχείρηση, με στόχο να μάθουν τη δομή και τη λειτουργία της. Ετσι, παιδιά του λυκείου της Σχολής Μωραΐτη έφτιαξαν μια ομάδα με πρόεδρο τον 16χρονο Αλέξανδρο Καμπή και αντιπρόεδρο τον επίσης 16χρονο Ιωάννη Γιαννακούλη, οι οποίοι εργάστηκαν πάνω σε μια εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα.Δημιούργησαν μια ιστοσελίδα με την ονομασία Ushare.gr, μέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δωρίσουν αλλά και να αγοράσουν μεταχειρισμένα προϊόντα με σκοπό την ενίσχυση φιλανθρωπικών φορέων.
«Πρώτος μας στόχος είναι να προβάλουμε μια διαφορετική ιδέα της επιχειρηματικότητας, της κοινωνικής αλληλεγγύης και συνεισφοράς και όχι αποκλειστικά της κερδοσκοπίας. Είναι το πρώτο site παγκοσμίως μεταχειρισμένων ειδών για φιλανθρωπικούς σκοπούς, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αγοράσουν κάποια προϊόντα και να τα στείλουν απευθείας σε όποιο ίδρυμα επιθυμούν» τονίζει o Αλέξανδρος Καμπής, ενώ ο Ιωάννης Γιαννακούλης συμπληρώνει: «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την ιδέα της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης των προϊόντων αλλά και να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας προσφέροντας άριστα αντικείμενα σε χαμηλές τιμές».
Οι δύο μαθητές μάλιστα δηλώνουν ότι μετά τον διαγωνισμό θέλουν να συνεχιστεί η προσπάθειά τους και γι' αυτό θα κληροδοτήσουν το site σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα, που θα αναλάβει τη διαχείρισή του.
Οπως με υπερηφάνεια λένε τα παιδιά, το Ushare.gr καταπολεμά τη συνεχώς αυξανόμενη φτώχεια στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα προάγει την αποτελεσματική χρήση της ανακύκλωσης και την προώθηση μιας δημιουργικής εικόνας της Ελλάδας.
Τα πλεονεκτήματα
Και πώς το πετυχαίνει αυτό;
- Προσφέρει καλής ποιότητας καταναλωτικά αγαθά (ρούχα, βιβλία, παιχνίδια κ.ά.) σε εξαιρετικά προσιτές τιμές.
- Ανοίγει μια καινούργια αγορά στη Ελλάδα, την αγορά των διαδικτυακών πωλήσεων μεταχειρισμένων αγαθών για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
- Αποτελεί το πρώτο «charity to charity» site παγκοσμίως, δηλαδή είναι το πρώτο site όπου ο αγοραστής μπορεί να δώσει εντολή τα προϊόντα που επέλεξε να αποσταλούν σε κάποιον επιλεγμένο φιλανθρωπικό φορέα, χωρίς εκείνος να ασχοληθεί περαιτέρω.
- Ανακατανέμει τους κοινωνικούς πόρους, δηλαδή αντικείμενα τα οποία θεωρούνταν «άχρηστα», τώρα αποτελούν «χρήσιμα προϊόντα». Ετσι, για την κάλυψη των συνεχόμενα αυξανόμενων αναγκών για καταναλωτικά αγαθά διαρκείας δεν χρειάζεται να δεσμευτούν νέοι πόροι, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν αλλού.
- Προωθεί την Ελλάδα του εθελοντισμού και της επιχειρηματικότητας, όπως πραγματικά είναι, και όχι την Ελλάδα της κρίσης.
Αριστα προϊόντα σε τιμές για όλους
Το Ushare.gr προσφέρει προϊόντα αρίστης ποιότητας σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, προκειμένου να είναι προσβάσιμα σε κατώτερα εισοδηματικά στρώματα. Aνοίγει καινούργιες αγορές με την προοπτική της δημιουργίας ακόμα περισσότερων μόνιμων θέσεων εργασίας, καταπολεμώντας την ανεργία. Aναζωπυρώνει το αίσθημα της αλληλεγγύης που υπάρχει έμφυτο σε κάθε Ελληνα. Eνισχύει τις αρχές της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης, καθώς:
- ανακατανέμει τους κοινωνικούς πόρους, δηλαδή πλέον δεν χρειάζεται να δεσμευτούν νέοι πόροι για την παραγωγή καταναλωτικών αγαθών διαρκείας,
- όλα τα υλικά από την παραλαβή μέχρι τη συσκευασία είναι ανακυκλώσιμα,
- προωθείται η ιδέα της ανακύκλωσης και παρουσιάζεται με απλό και κατανοητό τρόπο η συνεισφορά της στην κοινωνία.
1 Ο επαγγελματισμός. Η αποτελεσματικότητα. Η αξιοπιστία.
2 Η κάλυψη πραγματικών αναγκών. Η θέληση για μάθηση και βελτίωση. Η «ευαισθητοποίηση» υποψήφιων δωρητών σχετικά με την αξία της δωρεάς. Η ενίσχυση φιλανθρωπικών φορέων μέσω των κερδών.
3 Η αποτελεσματική διαφήμιση. Η ποιότητα των προϊόντων. Η δημιουργία θέσεων εργασίας (ανέργους, εθελοντικές ομάδες). Η προώθηση της Ελλάδας του εθελοντισμού και της δημιουργίας.
4 Ο σεβασμός στη φύση μέσω
- της ανακύκλωσης καταναλωτικών αγαθών διαρκείας,
- της χρήσης αποκλειστικά ανακυκλώσιμων υλικών,
- της εξοικονόμησης πολύτιμων φυσικών πόρων.
ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΤΡΙΓΚΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.