Μέσα στο καλοκαίρι 2013 θα ξεκινήσουν οι
απευθείας πτήσεις Αθήνα - Νέα Υόρκη της Qatar Airways οι οποίες θα
εκτελούνται σε μόνιμη βάση, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
Οπως ανακοίνωσε την Τετάρτη από την Αθήνα ο διευθύνων σύμβουλος των αερογραμμών, κ. Ακμπαρ Αλ Μπάκερ, τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά, θα ξεκινήσουν μεταξύ Ιουνίου και Αυγούστου και θα εκτελούνται είτε με Boeing 787 είτε με Airbus A380.
Μάλιστα, όπως σημείωσε, μέσω πτήσεων κοινού κωδικού, αλλά και δρομολογίων ανταποκρίσεων από άλλους προορισμούς της Ανατολικής Ευρώπης, η πτήση Αθήνα - Νέα Υόρκη θα τροφοδοτείται με περισσότερους επιβάτες.
«Κάθε κρίση παρουσιάζει ευκαιρίες για αυτούς που έχουν θάρρος και ξεκάθαρο στόχο. Και αυτό κάνουμε. Δεν είναι απαραίτητο να αποσύρεσαι από έναν προορισμό, εάν η αγορά δεν πηγαίνει καλά. Μπορείς να “παίξεις” με την χωρητικότητα των πτήσεων, προσαρμόζοντάς τες στα δεδομένα κάθε χώρας» είπε.
Οπως τόνισε ο κ. Αλ Μπάκερ, η εταιρεία δηλώνει δεσμευμένη με την ελληνική αγορά και, όπως συμπλήρωσε, η Qatar Airways θα βρίσκεται στη χώρα μας τόσο στις καλές όσο και στις κακές μέρες.
Ο κ. Αλ Μπάκερ σημείωσε ότι το Κατάρ σχεδιάζει επενδύσει στη χώρα μας, όμως απέφυγε να πει περισσότερα.
Επίσης, έκανε αναφορά στο μεγάλο αναπτυξιακό πρόγραμμα της εταιρίας σε στόλο και πτητικό έργο, και κυρίως στην ανάπτυξη του νέου αεροδρομίου της Ντόχα, μίας επένδυση που ξεπερνά τα 16 δισ. ευρώ.
Σχολιάζοντας, ο γενικός διευθυντής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, σημείωσε ότι «η σημερινή ημέρα αποδεικνύει αυτό που λέμε εδώ και καιρό: ότι ο κόσμος αλλάζει και δεν έχει νόημα να χύνουμε κροκοδείλια δάκρυα».
Ο κ. Παράσχης σημείωσε ότι η ανάπτυξη των αερογραμμών της Μέσης Ανατολής και η μεγαλύτερη εμπλοκή τους στην Ελλάδα αποτελεί απόδειξη ότι υπάρχει σημαντικό μέλλον στην αγορά της Αθήνας. Μάλιστα, παρατήρησε ότι η δέσμευση της Qatar στην ελληνική πρωτεύουσα έρχεται σε μία περίοδο, κατά τη διάρκεια της οποίας πολλά γύρω από την αγορά της Αθήνας έχουν αμφισβητηθεί.
Οπως ανακοίνωσε την Τετάρτη από την Αθήνα ο διευθύνων σύμβουλος των αερογραμμών, κ. Ακμπαρ Αλ Μπάκερ, τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά, θα ξεκινήσουν μεταξύ Ιουνίου και Αυγούστου και θα εκτελούνται είτε με Boeing 787 είτε με Airbus A380.
Μάλιστα, όπως σημείωσε, μέσω πτήσεων κοινού κωδικού, αλλά και δρομολογίων ανταποκρίσεων από άλλους προορισμούς της Ανατολικής Ευρώπης, η πτήση Αθήνα - Νέα Υόρκη θα τροφοδοτείται με περισσότερους επιβάτες.
«Κάθε κρίση παρουσιάζει ευκαιρίες για αυτούς που έχουν θάρρος και ξεκάθαρο στόχο. Και αυτό κάνουμε. Δεν είναι απαραίτητο να αποσύρεσαι από έναν προορισμό, εάν η αγορά δεν πηγαίνει καλά. Μπορείς να “παίξεις” με την χωρητικότητα των πτήσεων, προσαρμόζοντάς τες στα δεδομένα κάθε χώρας» είπε.
Οπως τόνισε ο κ. Αλ Μπάκερ, η εταιρεία δηλώνει δεσμευμένη με την ελληνική αγορά και, όπως συμπλήρωσε, η Qatar Airways θα βρίσκεται στη χώρα μας τόσο στις καλές όσο και στις κακές μέρες.
Ο κ. Αλ Μπάκερ σημείωσε ότι το Κατάρ σχεδιάζει επενδύσει στη χώρα μας, όμως απέφυγε να πει περισσότερα.
Επίσης, έκανε αναφορά στο μεγάλο αναπτυξιακό πρόγραμμα της εταιρίας σε στόλο και πτητικό έργο, και κυρίως στην ανάπτυξη του νέου αεροδρομίου της Ντόχα, μίας επένδυση που ξεπερνά τα 16 δισ. ευρώ.
Σχολιάζοντας, ο γενικός διευθυντής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, σημείωσε ότι «η σημερινή ημέρα αποδεικνύει αυτό που λέμε εδώ και καιρό: ότι ο κόσμος αλλάζει και δεν έχει νόημα να χύνουμε κροκοδείλια δάκρυα».
Ο κ. Παράσχης σημείωσε ότι η ανάπτυξη των αερογραμμών της Μέσης Ανατολής και η μεγαλύτερη εμπλοκή τους στην Ελλάδα αποτελεί απόδειξη ότι υπάρχει σημαντικό μέλλον στην αγορά της Αθήνας. Μάλιστα, παρατήρησε ότι η δέσμευση της Qatar στην ελληνική πρωτεύουσα έρχεται σε μία περίοδο, κατά τη διάρκεια της οποίας πολλά γύρω από την αγορά της Αθήνας έχουν αμφισβητηθεί.
ΒΗΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.